Nosiboo-nenäimurin myyntiehdot

KIDSMED.EE-verkkokaupan (jäljempänä Verkkokauppa) omistaa Kidsmed OÜ (yritystunnus 14233860),

toimipaikka Tallinna, Viro.

Myyntisopimus, tuote- ja hintatiedot

Myyntiehdot koskevat Verkkokaupasta ostettuja tuotteita.

Verkkokaupassa myytävien tuotteiden hinnat on merkitty tuotteiden yhteyteen. Hintaan lisätään tuotteiden toimitusmaksu.
Toimituskustannukset riippuvat toimitusosoitteesta ja -tavasta.
Toimitusmaksu on nähtävissä verkkotilausta suoritettaessa.

Tuotetiedot näkyvät Verkkokaupassa tuotteiden yhteydessä.

Tilauksen suorittaminen

Tuotteiden tilaamiseksi lisää valitsemasi tuotteet ostoskoriin. Tilauksen jatkamiseksi täytä vaaditut kentät ja valitse sopiva toimitustapa. Sen jälkeen näet näytöllä maksun suuruuden, jonka jälkeen voit maksaa ostoksen pankki- tai luottokortilla.
Sopimus astuu voimaan, kun tilisiirto on suoritettu Verkkokaupan tilille.

Jos tilattua tavaraa ei voida toimittaa tuotteen loppumisen tai muun syyn vuoksi, asiasta ilmoitetaan ostajalle mahdollisimman pian ja maksetut rahat palautetaan (sis. tuotteen toimituskulut) välittömästi, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa ilmoituksen saamisesta.

Toimitus

Tuotteet toimitetaan seuraaviin maihin: Viro, Latvia, Liettua ja Suomi.

Ostaja vastaa tuotteiden lähetyskuluista, joiden hintatiedot näkyvät toimitustapaa valittaessa.

Virossa lähetykset saapuvat ostajan antamaan osoitteeseen pääsääntöisesti 1-2 arkipäivän kuluessa.

Suomessa, Latviassa, Liettuassa lähetykset saapuvat ostajan antamaan osoitteeseen pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän kuluessa myyntisopimuksen voimaantulosta.

 

Maksutavat

Kidsmed.ee-verkkokaupasta laskutetaan € ja tarjoamme seuraavia vaihtoehtoja maksamaan ostoksesi.

* Pankkisi linkki – Voit valita sopivan pankkiliikkeen ostoksesta. Kun olet vahvistanut tilauksen, sinut ohjataan valittuun Internet-pankkiin maksua varten.

* Maksukortti – Jos tilaat meiltä ja valitset maksutavan maksutavan, suojaamme tietosi SSL-salausjärjestelmällä. SSL on Secure Sockets Layer ja se on moduuli, jonka avulla voit välittää salattuja tietoja ostajan ja myyjän välillä. Tämä tarkoittaa, että ostotiedot lähetetään suojatun yhteyden kautta eikä kukaan ulkopuolinen voi käyttää sitä. Meidän korttimeklarimme on Everypay AS.

Voit valita sopivan maksutavan ostoksen yhteydessä.

Peruminen ja palautus

Tilauksen vastaanottamisen jälkeen ostajalla on oikeus perua verkkokaupan sopimus 14 vuorokauden kuluessa.

Palautusoikeutta ei ole, jos ostaja on oikeushenkilö.

14 päivän palautusjakson aikana tilattua tuotetta voi käsitellä vain sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi, samaan tapaan kuin tuotetta testattaisiin fyysisessä kaupassa.

Jos tuotetta käytetään muuhun tarkoitukseen kuin sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden tarkistamiseen tai siinä näkyy kulumisen tai käytön merkkejä, Verkkokaupalla on oikeus alentaa tuotteesta palautettavaa hintaa arvonlaskun verran.

Asiakkaan on ilmoitettava peruutuksesta 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta sähköpostiosoitteeseen info@kidsmed.fi.

Tuotteen palauttamiskuluista vastaa asiakas, paitsi jos palautuksen syynä on se, että tuote ei vastaa tilattua (esim. väärä tai viallinen tuote).

Asiakkaan on palautettava tuote 14 päivän kuluessa perumisilmoituksesta tai todistettava, että hän on lähettänyt tuotteen takaisin edellä mainitun ajanjakson aikana.

Vastaanotettuaan tuotteen Verkkokauppa hyvittää asiakkaalle ostoksesta maksetun summan kokonaisuudessaan välittömästi, mutta viimeistään 14 vrk kuluessa perumisilmoituksen saamisesta.

Verkkokauppa voi kieltäytyä hyvityksestä kunnes on saanut takaisin sopimuksen kohteena olevan tuotteen tai kunnes asiakas on esittänyt todisteen tuotteen lähettämisestä, riippuen siitä, kumpi tapahtuu ensin.

Jos asiakas on valinnut Verkkokaupan tarjoaman edullisimman toimitustavan sijaan jonkin muun tavan, Verkkokaupan ei tarvitse hyvittää siitä asiakkaalle koituneita ylimääräisiä kuluja.

Verkkokaupalla on oikeus purkaa kauppa ja vaatia asiakasta palauttamaan tuote, mikäli tuotteen hinta on verkkokaupassa virheellisesti merkitty selvästi alle markkinahinnan.

Valitukset

Verkkokauppa on vastuussa, jos sen myymät tuotteet ovat sopimusehtojen vastaisia tai puutteellisia, ja puutteet ovat olleet olemassa jo luovutushetkellä ja ilmenevät viimeistään kahden vuoden kuluessa tuotteen luovuttamisesta ostajalle. Ensimmäisten kuuden kuukauden aikana tehdyistä valituksista edellytetään, että puute oli olemassa jo luovutushetkellä. Tämän oletuksen kumoaminen on verkkokaupan velvollisuus.
Asiakkaalla on oikeus ottaa Verkkokauppaan yhteyttä viimeistään kuukauden kuluessa puutteen havaitsemisesta lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info (at) kidsmed.ee tai soittamalla numeroon +372 5143039.
Verkkokauppa ei ole vastuussa puutteista, jotka ovat syntyneet sen jälkeen, kun tuote on toimitettu ostajalle.
Jos Verkkokaupasta ostetuissa tuotteissa havaitaan puutteita, joista se on vastuussa, Verkkokauppa korjaa tai korvaa viallisen tuotteen. Jos tuotetta ei voida korjata tai korvata, Verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki myyntisopimukseen sisältyneet maksut.
Verkkokauppa vastaa asiakkaan tekemään valitukseen kirjallisesti tai kirjallisen toiston mahdollistavassa muodossa 15 vuorokauden kuluessa.

Suoramarkkinointi ja henkilötietojen käsittely

Verkkokauppa käyttää ostajan antamia henkilötietoja (mukaan lukien nimi, puhelinnumero, osoite, sähköpostiosoite) osoite, pankkitiedot) vain tilausten käsittelemiseksi ja tuotteiden lähettämiseksi asiakkaalle.
Verkkokauppa välittää henkilötiedot yrityksille, jotka toimittavat tuotteen. Verkkokauppa lähettää asiakkaille uutiskirjeitä ja tarjouksia ainoastaan jos asiakas on suostunut siihen antaessaan Verkkokaupalle sähköpostiosoitteensa ja ilmaistessaan halunsa ottaa vastaan suoramainontailmoituksia.
Asiakas voi milloin tahansa peruuttaa sähköpostiin lähetettävien uutiskirjeiden ja tarjousten tilauksen ilmoittamalla  siitä meille sähköpostitse tai noudattamalla tarjousviestien sisältämiä ohjeita.

Riitojen ratkaisu

Jos asiakkaalla on valituksia Verkkokaupasta, ne tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen info (at) kidsmed.fi tai soittaa numeroon +372 5143039.

Jos asiakas ja verkkokauppa eivät pysty ratkaisemaan riitaa sopimalla, asiakas voi ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan. Menettelyyn voi tutustua ja esittää ratkaisupyynnön  täällä (https://www.tarbijakaitseamet.ee//et/tarbijavaidluste-komisjon). Kuluttajariitalautakunta on toimivaltainen ratkaisuelin asiakkaan ja verkkokaupan välisissä  sopimusperusteisissa riidoissa. Lautakunta käsittelee kuluttajien valitukset maksutta. Asiakas voi ottaa yhteyttä Euroopan unionin kuluttajariitoja käsittelevään verkkofoorumiin (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).